Benefit plus

Platba vstupenek pomocí Benefit plus

1) Karta


Při platbě kartou BP (klasická plastová i platební s čipem) je nutná autorizace přes pokladnu divadla (osobně či telefonicky).
K autorizaci si, prosíme, připravte číslo rezervace vstupenek a číslo Vaší benefitní karty. SMS s autorizačním kódem se odesílá na telefonní číslo uvedené ve Vašem benefitním účtu; pokud tedy vyřizujete rezervaci pro někoho jiného, je nutné zajistit si přístup k této sms zprávě.


2) Poukaz/Objednávka*


Nejprve si rezervujte vstupenky do Divadla Kalich. Na internetových stránkách ZDE si vyberete konkrétní termín činoherního/muzikálového představení v Divadle Kalich a zvolíte místa v hledišti. Po odeslání budete přesměrováni na rezervační portál. Zvolte rezervovat nebo koupit on-line. V následujícím kroku vyplňte kontaktní údaje a zvolte pokračovat. Zobrazí se Vám potvrzení objednávky (jeho kopii obdržíte do e-mailu). Vstupenky nehraďte!

Zkontrolujte si, prosím, že jste v portálu Benefit plus zvolili benefit "Vstupenky na činohru a koncert/Vstupenky na muzikál". Zadejte přesnou cenu rezervovaných vstupenek do pole Hodnota benefitu a vyplňte všechny povinné údaje, včetně čísla zakázky/ID rezervace z potvrzení o rezervaci vstupenek zaslaného do e-mailu. Vložte do košíku a v košíku potvrďte. Do emailu obdržíte zakoupený poukaz Benefit plus.

Vyčkejte, až Vám divadlo e-mailem potvrdí přijetí poukazu Benefit plus a nabídne způsob zaslání vstupenek. Při vyzvednutí vstupenek osobně v pokladně Divadla Kalich se na místě prokážete vytištěným poukazem Benefit plus (příp. náhledem poukazu v telefonu).

* pro činohru v Divadle Kalich vystavte na firmu Hamlet Production - činoherní představení
* pro muzikál v Divadle Kalich vystavte na firmu Hamlet Production - muzikál
* pro představení na Hvězdném létě vystavte na firmu Prima Hvězdné léto
* pro představení v Komorním Kalichu vystavte na firmu Komorní Kalich


* objednávky BP nezpracovává automat, ale párujeme je s rezervacemi vstupenek ručně (vyčkejte tedy na potvrzení, že byla objednávka vyřízena a vstupenky jsou připraveny k vyzvednutí)


Pokud zadáváte objednávku BP mimo otevírací dobu pokladny, zpracujeme ji až následující pracovní den; prosíme, ohlídejte si v takovém případě, že Vám mezitím neexpiruje rezervace vstupenek (případně si je opětovně rezervujte)