Časté otázky a odpovědi

Jaká je otevírací doba pokladny?

Pondělí - Pátek 9:30 - 12:30 a 13:00 - 18:00
Sobota - Neděle a státní svátky: zavřeno

Je k dispozici divadelní kavárna?

Divadelní kavárnu Divadlo Kalich nemá. Diváci mohou před představením a o přestávce využít bary umístěné ve foyer divadla v přízemí a na balkóně. K dispozici jsou studené a teplé nápoje i drobné občerstvení.

Kdy se před představením otevírá divadlo?

Divadlo otevírá 45 minut před začátkem představení. Diváci si tak mohou před představením v klidu uložit kabáty do šatny a využít bary umístěné ve foyer divadla v přízemí a na balkóně.

Jak dlouho trvá představení?

Délku představení naleznete vždy u daného představení v položce Repertoár v hlavním menu zde

Kde v okolí zaparkovat?

V okolí Divadla Kalich se nachází modrá rezidentní parkovací zóna. Pokud nevlastníte platné parkovací oprávnění pro tuto zónu, můžete zaparkovat na některé z nejbližších zón placeného stání. Nejbližší placené parkoviště najdete na Karlově náměstí, které je vzdáleno 700 m (10 minut pěšky). Ve všední den zde můžete od 8 do 20 h parkovat za 40 Kč/hod, jinak zdarma.

Další možností jsou 900 m (15 min pěšky) od divadla vzdálené Václavské garáže. Zde je možné parkování osobních automobilů za 50,-Kč/hod.

Možno lze využít i záchytná parkoviště P+R na okrajích Prahy, aktuální přehled volných míst: http://www.dpp.cz/parkoviste/

Jakým způsobem lze na pokladně platit?

Na pokladně lze platit v hotovosti, kreditní kartou, šeky nebo benefity.
Seznam přijímaných šeků a benefitů naleznete zde

Jaké slevy poskytujete?

Slevu 10 % poskytujeme pro studenty, seniory (od 60 let), děti do 15 let a držitele karet ZTP. Pro přiznání slevy studentům starším 18 let je nutné předložení platného průkazu studenta u vstupu do sálu. Průkaz je požadován také u osob ZTP. Dále poskytujeme slevu vozíčkářům (vstupenky na základě předchozí telefonické rezervace - sleva 50 %, doprovod zdarma) a držitelům průkazů ZTP/P (50 % pro držitele průkazu i doprovod).

Lze vrátit či vyměnit vstupenky?

Zakoupené vstupenky nevracíme ani nevyměňujeme za jiný termín.

Nepřišly Vám vstupenky do emailu?

Zkontrolujte prosím spam, jestli Vám tam vstupenky nespadly. Pokud je nenajdete, přihlaste se do Vašeho účtu na našich stránkách. V sekci Moje objednávky by vaše vstupenky měly být ke stažení v PDF. Pokud jste nenalezli vstupenky ani tam, je možné, že jste zadali špatně email. Zavolejte prosím na naše obchodní oddělení: 296 245 307

Musí se E-TICKET tisknout?

Šetřeme naše lesy. Vstupenka v emailu či v telefonu je plnohodnotnou vstupenkou, netřeba jí tisknout.

Kdy mi přijdou vstupenky na email?

Při platbě kartou online Vám vstupenky přijdou na email během několika minut. V případě platby bankovním převodem Vám vstupenky zašleme na email obvykle během 4 pracovních dnů. Při úhradě vstupenek fakturou budou po přijetí platby zaslány vstupenky poštou na fakturační adresu. O jejich odeslání budete informováni.

Lze na vstupenky vystavit fakturu?

Na vstupenky lze vystavit fakturu. Napište nám email na objednavky@kalich.cz a uveďte nám, o který termín, představení a která místa byste měli zájem. Zároveň prosím v emailu napište fakturační údaje. Po jejím uhrazení Vám zašleme vstupenky poštou. Pokud se bojíte, že Vám vstupenky někdo koupí, než se dostaneme k emailu, zavolejte nám na číslo 296 245 303, kde Vám rádi uděláme rezervaci po telefonu. Fakturu nelze vystavit zpětně!

Jaké je obsazení muzikálu?

Zajímá Vás, zda v představení bude účinkovat váš oblíbený zpěvák/zpěvačka? Obsazení najdete po přihlášení do věrnostního programu. Obsazení se snažíme zveřejňovat tři týdny před konaným představením.

Dárkové poukazy

Darujte Vašim blízkým zážitek. Dárkové poukazy si můžete zakoupit v hodnotě 100 Kč, 200 Kč, 500 Kč a 1 000 Kč. Zakoupit můžete poukaz buď na činoherní či muzikálová představení. Platnost poukazu je do 31.12.2021. Více info zde.

Vyprodaná představení

Pokud máme u představení uvedeno, že je vyprodáno, opravdu nemáme volné kapacity, které bychom vám mohli poskytnout.

Začátek předprodeje

Začátek předprodeje vždy oznamujeme na webových stránkách, naší facebookové stránce a přes naši mobilní aplikaci

Je vaše divadlo bezbariérové?

Ano, naše divadlo je bezbariérové. Na každé představení však máme kapacitu jen pro jednoho vozíčkáře, proto je nutné vstupenky objednat přes email pokladna@kalich.cz či na telefonu 296 245 311 a ověřit si tak i dostupnost volných míst.