Časté otázky a odpovědi

Co obsahuje VIP vstupenka?

VIP sekce je vyčleněna pro náročnější klientelu, která jistě ocení, že v ceně vstupného má zahrnutý program k dané inscenaci, šatnu, welcome drink vlastního výběru a oddělený VIP salónek. 

Jaká je otevírací doba pokladny?

Po – Pá: 11:00 – 14:30, 15:00 – 19:30 hod.
So – Ne, státní svátky : 12:00 – 15:00, 15:30 – 19:30 hod. 
Pokud se o víkendech nekoná večerní představení, je pokladna Divadla Kalich
otevřená do 18:00.
Pokud se v neděli nekoná žádné představení, je pokladna Divadla Kalich zavřená.

 

Je k dispozici divadelní kavárna?

Pro diváky, kteří jdou na představení je k dispozici kavárna v galerii Divadla Kalich v dolním foyer. Kavárna je otevřena od 18:00 a zavírá hodinu po konci představení. K dispozici jsou studené a teplé nápoje i drobné občerstvení.

Kdy se před představením otevírá divadlo?

Divadlo otevírá 60 minut před začátkem představení. Diváci si tak mohou před představením v klidu uložit kabáty do šatny a využít bary umístěné ve foyer divadla v přízemí a na balkóně.

Jak dlouho trvá představení?

Délku představení naleznete vždy u daného představení v položce Repertoár v hlavním menu zde

Kde v okolí zaparkovat?

V okolí Divadla Kalich se nachází modrá rezidentní parkovací zóna. Pokud nevlastníte platné parkovací oprávnění pro tuto zónu, můžete zaparkovat na některé z nejbližších zón placeného stání. Nejbližší placené parkoviště najdete na Karlově náměstí, které je vzdáleno 700 m (10 minut pěšky). Ve všední den zde můžete od 8 do 20 h parkovat za 40 Kč/hod, jinak zdarma.

Další možností jsou 900 m (15 min pěšky) od divadla vzdálené Václavské garáže. Zde je možné parkování osobních automobilů za 50,-Kč/hod.

Možno lze využít i záchytná parkoviště P+R na okrajích Prahy, aktuální přehled volných míst: http://www.dpp.cz/parkoviste/

Jakým způsobem lze na pokladně platit?

Na pokladně lze platit v hotovosti, kreditní kartou, šeky nebo benefity.
Seznam přijímaných šeků a benefitů naleznete zde

Jaké slevy poskytujete?

Slevu 10 % poskytujeme pro studenty, seniory (od 60 let), děti do 15 let a držitele karet ZTP. Pro přiznání slevy studentům starším 18 let je nutné předložení platného průkazu studenta u vstupu do sálu. Průkaz je požadován také u osob ZTP. Dále poskytujeme slevu vozíčkářům (vstupenky na základě předchozí telefonické rezervace - sleva 50 %, doprovod zdarma) a držitelům průkazů ZTP/P (50 % pro držitele průkazu i doprovod).

Lze vrátit či vyměnit vstupenky?

Zakoupené vstupenky nevracíme ani nevyměňujeme za jiný termín.

Nepřišly Vám vstupenky do emailu?

Zkontrolujte prosím spam, jestli Vám tam vstupenky nespadly. Pokud jste nenalezli vstupenky ani tam, je možné, že jste zadali špatně email. Zavolejte prosím na naše obchodní oddělení: 725 455 966

Musí se E-TICKET tisknout?

Šetřeme naše lesy. Vstupenka v emailu či v telefonu je plnohodnotnou vstupenkou, netřeba jí tisknout.

Kdy mi přijdou vstupenky na email?

Při platbě kartou online Vám vstupenky přijdou na email během několika minut. V případě platby bankovním převodem Vám vstupenky zašleme na email obvykle během 4 pracovních dnů. Při úhradě vstupenek fakturou budou po přijetí platby zaslány vstupenky poštou na fakturační adresu. O jejich odeslání budete informováni.

Lze na vstupenky vystavit fakturu?

Na vstupenky lze vystavit fakturu. Napište nám email na objednavky@kalich.cz a uveďte nám, o který termín, představení a která místa byste měli zájem. Zároveň prosím v emailu napište fakturační údaje. Po jejím uhrazení Vám zašleme vstupenky poštou. Pokud se bojíte, že Vám vstupenky někdo koupí, než se dostaneme k emailu, zavolejte nám na číslo 725 455 966, kde Vám rádi uděláme rezervaci po telefonu. Fakturu nelze vystavit zpětně!

Dárkové poukazy

Darujte Vašim blízkým zážitek. Dárkové kreditní poukazy si můžete zakoupit v libovolné hodnotě a lze je čerpat postupně. Zakoupit můžete poukaz buď na činoherní či muzikálová představení. Platnost poukazu je do 30. 4. 2025. Více info zde.

Vyprodaná představení

Pokud máme u představení uvedeno, že je vyprodáno, opravdu nemáme volné kapacity, které bychom vám mohli poskytnout.

Začátek předprodeje

Začátek předprodeje vždy oznamujeme na webových stránkách a na naší facebookové stránce. Pokud chcete mít jistotu, že předprodej stihnete, vyplňte v repertoáru u karty představení email pod kolonkou "Hlídat zahájení předprodeje". Před spuštěním předprodeje vám zašleme email.

Je vaše divadlo bezbariérové?

Ano, naše divadlo je bezbariérové. Na každé představení však máme kapacitu jen pro jednoho vozíčkáře, proto je nutné vstupenky objednat přes email pokladna@kalich.cz či na telefonu 722 922 070 a ověřit si tak i dostupnost volných míst.