Časté otázky a odpovědi

Kde všude lze zakoupit osobně vstupenky?

  • Pokladna Divadla Kalich (Jungmannova 9, Praha 1)

    Po – Pá: 11:00-14:30, 15:00 – 19:30
    So – Ne, státní svátky : 12:00 - 15:00, 15:30 - 19:30

    Pokud se v sobotu a neděli koná pouze odpolední představení, je pokladna otevřena do 18:00.
    Pokud se v neděli a o svátcích nekoná představení, je pokladna zavřena.

  • Pokladna Prima Hvězdné léto (Mahlerovy sady 1, Praha 3, před vstupem do areálu divadla)
    Otevřena od prvního hracího dne Prima Hvězdného léta od 17:00 vždy v hrací dny letní scény.
    Pokladna zavírá půl hodiny po začátku představení

Je k dispozici divadelní kavárna?

Před začátkem, během přestávky i po představení jsou k dispozici bary, které nabízí alkoholické, nealkoholické nápoje a drobné občerstvení. Další zpříjemnění nabízejí dvě restaurace v areálu vysílače, které se těší velmi dobrému hodnocení a přinášejí výtečnou gastronomii. Jedná se o luxusní restauraci Oblaca, nebo Bistro66 situované přímo ve věži ve výšce 66 metrů, a dále o útulnou zahradní restauraci Miminoo v parku vedle letní scény, která je též vyhledávána náročnou klientelou.

Pro početnější firemní klientelu můžeme společně s Event Studiem zajistit akce na klíč.

V čem se liší VIP sektor od dalších cenových kategorií?

V předních řadách hlediště máme vyčleněna místa pro náročnější klientelu, která jistě ocení, že v ceně vstupného má zahrnutou sklenku sektu na přivítanou, oddělený foyer v backstage zóně s vlastními toaletami.

Kdy se před představením otevírá divadlo?

Divadlo otevírá 60 minut před začátkem představení. Diváci tak mohou před představením využít bary v areálu žižkovské věže.

Jak dlouho trvá představení?

Délku představení naleznete vždy u daného představení v položce Repertoár v hlavním menu zde

Kde v okolí zaparkovat?

Věříme, že si nejlépe večer užijete, když nebudete muset řídit, ale pro případ, že přijedete vozem, poskytuje areál několik desítek parkovacích míst. Rezervace parkování bohužel není možná, řidičům doporučujeme dorazit včas.

Pokud pojedete MHD
V docházkové vzdálenosti jsou stanice metra A Flora, tramvajová zastávka Jiřího z Poděbrad linky 11 či tramvajová zastávka Olšanské náměstí linek 5, 9, 15 a 26. POZOR: Stanice metra Jiřího z Poděbrad je uzavřena

Jakým způsobem lze na pokladně platit?

Na pokladně lze platit v hotovosti, kreditní kartou, šeky nebo benefity.
Seznam přijímaných šeků a benefitů naleznete zde

Jaké slevy poskytujete?

Slevu 10 % poskytujeme pro studenty, seniory (od 60 let), děti do 15 let a držitele karet ZTP. Pro přiznání slevy studentům starším 18 let je nutné předložení platného průkazu studenta u vstupu do areálu. Průkaz je požadován také u osob ZTP. Dále poskytujeme slevu vozíčkářům (vstupenky na základě předchozí telefonické rezervace - sleva 50 %, doprovod zdarma) a držitelům průkazů ZTP/P (50 % pro držitele průkazu i doprovod).

Lze vrátit či vyměnit vstupenky?

Zakoupené vstupenky nevracíme ani neměníme za jiný termín.

Ruší se představení v případě deště?

Představení se v případě deště neruší, pro tyto případy zde máme střechu – plachtu, která je umístěna nad hledištěm.

Nepřišly Vám vstupenky do emailu?

Zkontrolujte prosím spam, jestli Vám tam vstupenky nespadly. Pokud je nenajdete, přihlaste se do Vašeho účtu na našich stránkách. V sekci Moje objednávky by vaše vstupenky měly být ke stažení v PDF. Pokud jste nenalezli vstupenky ani tam, je možné, že jste zadali špatně email. Zavolejte prosím na naše obchodní oddělení: 725 455 966

Musí se E-TICKET tisknout?

Šetřeme naše lesy. Vstupenka v emailu či v telefonu je plnohodnotnou vstupenkou, netřeba jí tisknout.

Kdy mi přijdou vstupenky na email?

Při platbě kartou online Vám vstupenky přijdou na email během několika minut. V případě platby bankovním převodem Vám vstupenky zašleme na email obvykle během 4 pracovních dnů. Při úhradě vstupenek fakturou budou po přijetí platby zaslány vstupenky poštou na fakturační adresu. O jejich odeslání budete informováni.

Lze na vstupenky vystavit fakturu?

Na vstupenky lze vystavit fakturu. Napište nám email na objednavky@kalich.cz a uveďte nám, o který termín, představení a která místa byste měli zájem. Zároveň prosím v emailu napište fakturační údaje. Po jejím uhrazení Vám zašleme vstupenky poštou. Pokud se bojíte, že Vám vstupenky někdo koupí, než se dostaneme k emailu, zavolejte nám na číslo 725 455 966, kde Vám rádi uděláme rezervaci po telefonu. Fakturu nelze vystavit zpětně!

Dárkové poukazy

Darujte Vašim blízkým zážitek. Dárkové kreditní poukazy si můžete zakoupit v libovolné hodnotě a lze je čerpat postupně. Činoherní dárkové poukazy můžete uplatnit jak na Prima Hvězdném létě, tak v Divadle Kalich (pouze na činoherní představení) Platnost poukazu je do 31.12.2023. Nákup zahájíte zde: https://www.divadlokalich.cz/hvezdne-leto/program/

Vyprodaná představení

Pokud máme u představení uvedeno, že je vyprodáno, opravdu nemáme volné kapacity, které bychom vám mohli poskytnout.

Je vaše divadlo bezbariérové?

Ano, naše divadlo je bezbariérové. Na každé představení však máme kapacitu jen pro dva vozíčkáře, proto je nutné vstupenky objednat přes email pokladna@kalich.cz či na telefonu 722 922 070 a ověřit si tak i dostupnost volných míst.